Home / Anal Sex Hikayeleri / 45 Kilo Bir Kız Siktim, Zayıf Kadınlar Da İyiymiş

45 Kilo Bir Kız Siktim, Zayıf Kadınlar Da İyiymiş

Merhaba ben Sinan, aslında 32 yaşında ve dul (bekar diyelim…) genç bir adamım ve ben sarışın, kaslı, kadınların seveceği türden yani… hoş bir adamım. 20 yaşında milli oldum o zamandan beridir neredeyse her istediğim kadını elde ettim, sikişmek ne bilirim ama çok az kadın aklımda kalmıştır. Geçen ay birlikte olduğum genç bir kız vardı, 45kg ve esmer, inanılmaz zayıf… siksem ölür lan bu! Diyeceğiniz türden ve o kadınla zaman geçirirken o kadar eğlendim ki… genelde hafif tombullarla zaman geçiririm, bu benim seçimimdir ama bu kadınla denemek için zaman geçirdim, inanılmaz zevk aldım hatta dediğim gibi şu an da unutamıyorum mesela.

170cm gibi bir boyu var, uygulamadan tanıştım ben bu kızla, 23 yaşında ve öğrenci. Ben yazdım vücudu görünce… beğendim mi? Yok ama ince, zarif bir şey. Aç mısın diye şaka yaptım hatta… evet yarağa dedi, ben de benimkini yersen ölürsün ama dedim, atın ölümü arpadan olsun dedi… sohbeti, kahkahası epey güzel bir kızdı ama kısa süre sonra üniversiteli eskortmuş, para karşılığı zaman geçiriyormuş, bunu anlayınca üzüldüm. Ben para verip am sikmem diyenlerdenim e yüzünü de göstermedi derken biraz sohbet ettim, o da benim sohbetimi sevdi, konuşuyor… biz böyle samimi samimi derken 1 hafta sonra yüzünü gösterdi bana. Sonra ben bu kızla tamam ödeme yapacağım gel bana dedim, buluştum. ATM ödemesi dedi ama yapmadım, onun tartışmasını da yaşadım o da bana o zaman gelirim, apartman önünde ya da kafede görüşürüm, ödememi alırım dedi sonra ancak bana geçermiş, tamam dedim. Ödemesini aldı, çantasına koydu kafede buluştuk sonra bana geçtik.

Güzel kızdı ya ama ben o kızla zaman geçirirken inanın bana gösterdiği alakadan etkilendim, hadi o dobra sözleri, lafın altında kalmaması falan. İçeri girince yanılmadığımı da gösterdi zaten çünkü rakı sordu… şaşırdım, bu saatte? Diye ama evet ne var saat en uygun saat (öğlen 2) dedi o zaman yok ama alalım dedim, aldırdı da orospu. Şakaları, sesi, güzelliği etkiledi beni anlayacağınız.

İçkiyi alınca e sohbet edelim o zaman dedim, direkt bana şunu dedi. Normalde 3, 4 saat için anlaştık, ben az bir ödeme yaptım ama “eğer beni eğlendirirsen söz senle yarın bu saate kadar takılacağım” dedi ya içimden oh dedim ya çünkü para vererek sikişecek olmak üzüyordu beni gerçekten de.

Sevişmeye başlamamız çok uzun zaman almadı o da benden etkilenmişti belli ki kaldı zaten neden yoksa 3 saat ödemesine 24 saat kalsın. Sevişme başlarda güzeldi ama zamanla mükemmel hale geldi, mesela memelerini gördüm, ufacık derken şortu vardı çıkarttım. Hatları oval ama küçücük, daha önce o kadar küçük bir popo görmemiştim. Anal da severim ben, bunu o zamana kadar ona söylemediğim için üzüldüm ya reddederse diye çünkü bu gibi bir kadınla gerçekten de analı da yaşamak isterdim. Sakso çekmek için sikimi çıkarttığı zaman ona o ilk yaptığım şakayı unutmamış, “yok öldürmek ama sürdürür” bu ne yahu kocaman dedi. Güldüm, “e bir bildiğim var ki konuşuyorum” falan dedim ama kızın göt bile küçücük, ona göre zaten devasa her yarak ki benim ki gerçekten de kocaman 22cm ve kalın, simsiyah ve damarlı.

Şanslı erkeklerdenim ben ve sevişirken ama geçiriyorum inanamazsınız, karnının yanlarını tutuyor o kadar zorlanıyor ki daha tamamını sokmadım bile ama sen misin bana ukala konuşan, acımıyorum ya koydukça koyuyorum, çat çat çat. Domal dedim, uzandı. Anal olmaz dedi o an ama dinleyen kim ben dominanta bağlamışım, arkadaş götünün arasına yarağı dayıyorum devasa, göt küçücük ve başladım sokmaya. Zorlandı gerçekten de ve sikim girerken daha önce çok da anal yapmadığını anladım çünkü kavrıyordu resmen yarağımı sıkıyordu, zaten yarak girerken o da doğrulmak zorunda kaldı, çok canı yanıyordu belli. O anlar bu kadar zaman geçti üzerinden hâlâ aklımdadır gerçekten de unutamıyorum. O kadar zevkliydi ki… hâlâ çekerim o anları hayal ederek, hele de suratına gelişim, oh muhteşemdi. Özelden yazanlar olursa kızın nosunu verebilirim.

Önerilen Hikaye

Komşu Kızı Sibel’i En Sonunda Siktim

Selamlar Uğur ben 18 yaşındayım ve esmerim. Genç ve yakışıklı bir adamım ama tabii ki …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir